dinsdag 19 januari 2010

De eerste medaille is binnen!!! Zilver voor Iman

Afgelopen weekend vond het Limburgs Kampioenschap D niveau plaats in Bierbeek.
De dag begon niet echt goed voor mij. Ik had mij namelijk overslapen, maar gelukkig kon ik rekenen op Frank die Iman onder zijn hoede nam.(Nogmaals bedankt Frank).
Eindelijk aangekomen op de wedstrijd hoorde ik van Iman dat het inturnen goed ging en dat ze klaar was voor de wedstrijd.
En of ze klaar was!! Ze sprong 3 hele mooie reeksen. Zelfs haar rondat flik salto was heel goed gelukt.
Ze eindigde op een verdiende 2e plaats!! Je hebt het verdient meid!!!
Tegen de volgende wedstrijd (6 maart) gaan we werken naar een reeks op 10 (rondat flik flik salto) en dan zit er misschien wel een selectie voor het Vlaams in. Iman kwam nu slechts 1,4p te kort (Totaal van 60,600p).

De 1e plaats was voor Elise van Palfit Paal. Ze was ook de verdiende winnaar! De 3e plaats was voor Fien van onze bevriende club de Duinrakkers Hechtel Eksel.

Bij de beloften D niveau hadden wij geen deelnemers, maar hier heb ik eventjes ad-interim trainer gespeeld voor Eva en Nadine van de Duinrakkers vermits Frank moest jureren. Ook Eva en Nadine hebben een heel mooie wedstrijd geturnd. Nadine werd Limburgs Kampioen en Eva werd 2e. Beide haaldde ze hun punten voor het Vlaams Kampioenschap!

Proficiat iedereen!!!

Het filmpje en foto's en de uitslagen vinden jullie ook op de site!

Geen opmerkingen: